Veelgestelde vragen

Account en bestellen

Nee, dat is niet verplicht. Tijdens het bestellen kun je zelf kiezen of je jouw gegevens eenmalig wilt gebruiken voor aflevering of dat je jouw account inclusief wachtwoord wilt registreren.

Ja, je kunt gemakkelijk een nieuw wachtwoord aanvragen. Klik op wachtwoord vergeten . Wij sturen jou per e-mail een link waar jij een nieuw wachtwoord kan invullen.

Ja, je ontvangt van ons altijd een orderbevestiging per e-mail. Wanneer je deze niet hebt ontvangen, kijk dan nog even in jouw spam. Anders kun je telefonisch contact met ons opnemen.

Ja, alle prijzen op Drank.nl zijn vermeld inclusief BTW. Ook eventuele bezorgkosten zijn inclusief BTW.

Het komt voor dat producten gelimiteerd beschikbaar zijn of zeldzaam van aard. Wij stellen dan een bestellimiet per klant in. Hierdoor kunnen wij zoveel mogelijk klanten blij maken met deze producten.

Nee, helaas kunnen wij bestellingen nog niet inpakken in cadeaupapier of dergelijke. Wij zijn wel bezig om deze service in de toekomst aan te bieden, maar op dit moment leveren wij onze producten met de verpakkingen zoals op Drank.nl vermeld.

Sinds 1 januari 2014 is het alleen mogelijk om alcohol (online) te kopen als je 18 jaar of ouder bent. Kijk voor meer informatie op www.nix18.nl.

Betaling en bezorging

Op Drank.nl heb je de mogelijkheid om jouw bestelling te betalen via iDeal, Creditcard of overschrijving per bank. Houd er rekening mee dat wij 3% toeslag rekenen bij betaling via creditcard en dat overschrijving per bank jouw levering met 1 dag vertraagt.

Voor het bezorgen van jouw bestelling rekenen wij EUR 5,95 inclusief btw. Bestellingen vanaf 12 flessen of meer, bezorgen wij gratis!.

Als je bij ons voor 16:00 uur besteld, dan kunnen wij jouw bestelling nog dezelfde dag versturen naar de Pakketbezorger. In vrijwel alle gevallen zorgen zij de volgende dag – m.u.v. van zondag en maandag – voor aflevering bij jou thuis of op een ander opgegeven afleveradres.

Ja, dat kan. Nadat jouw bestelling door de pakketbezorger is aangenomen, ontvang je van hun een Track & Trace link per e-mail. Hier kun je zien wanneer jouw pakket wordt afgeleverd. Let op! Het komt voor dat deze e-mail als ‘spam’ wordt aangemerkt, dus check je e-mails goed.

Nee, afhalen is niet mogelijk. Jouw bestelling wordt uitsluitend verstuurd naar een door jou op te geven verzendadres.

Nee, wanneer je in België woont, kun je helaas niet op Drank.nl bestellen. In verband met onder andere accijnswetgeving, is het ons niet toegestaan bestellingen naar België te versturen.

Retourneren en klachten

Binnen 30 dagen na aankoop kun je jouw bestelling aan ons retourneren. Stuur de ongeopende producten in de originele verzendverpakking met binnenwerk naar ons retouradres. Klik hier voor meer informatie.

Als je merkt dat er breuk tijdens de verzending is opgetreden, dan verzoeken wij je om jouw bestelling niet aan te nemen maar te weigeren. De Pakketbezorger neemt de bestelling mee terug en stuurt deze vervolgens aan ons retour. Na ontvangst nemen wij direct contact met je op om alles verder te regelen. Klik hier voor meer informatie.

Vervelend, maar we gaan het oplossen. Stuur ons z.s.m. per [email protected] duidelijke foto’s van het gebroken artikel(en) en de verpakking met een beschrijving. We nemen direct contact met je op.

Wanneer een product op jouw bestelling toch niet op voorraad blijkt te zijn, maar je hebt wel al afgerekend, dan krijg je van ons een bericht. Het verschuldigde bedrag betalen wij binnen 1 werkdag aan je terug.

Jammer dat wij er niet in geslaagd zijn om je naar tevredenheid van dienst te zijn. Wil je jouw opmerking of klacht per e-mail sturen aan [email protected]? Binnen 24 uur krijg je van ons bericht.